2017. december 20., szerda

Másvilág - 4.rész

Dörömbölésre keltem. Valky még mindig aludt, úgyhogy lassan elfordítottam a fejem. Hallottam egy kulcsot a zárban, akkor jutott eszembe hogy Miikonál van az a kulcs amit Nevra megtartott. De ő nem jönne be csak így. Akkor ki lehet ez? Mire reggeli bágyadt agyammal eljutottam eddig a következtetésig, az ajtó már kinyílt és Ezarel rontott be.
- Megtudtam mi vagy!! Vagyis nagyjából! – lóbált egy csomó papírt – Ti meg mi a fenét csináltok?!
- Felébredünk – nyöszörgött Valky.
- Nem arra gondoltam, miért vagytok egy ágyban? És hol a ruhád? Ahh inkább nem érdekel, 10 percet kaptok hogy megjelenjetek a laborban! –  bezárta az ajtót és hallottuk ahogy elviharzik.
- Jó reggelt! – mondtam fáradtan, kiterülve Valkyon mellkasán.
- Jobbat! – mondta és összeborzolta a hajam.
/Szerk. megj.: Katarina haja nem olyan hosszú mint az első részben lévő képen, csak úgy jól mutatott a rajz/
- Hé – mondtam erőtlenül. – Nem akarok felkelni...
- Én nem is tudok – nevetett.
- Ez enyhe célzás hogy keljek fel? – néztem rá és elkezdtem feltolni magam, de a karjaim nem bizonyultak túl erősnek.
- Nem, ez egy indok hogy maradjak – nevetett majd visszarántott és átölelt.
- Hát jó – mondtam kicsit fulladozva, mert elég erősen sikerült szorítania. – akkor maradjunk.
- 10 percet kaptunk, ebből eltelt 2...
- Nekem 20 perc kell az öltözéshez, főleg ezekbe a szar göncökbe.
- Milyen ruhát látnál szívesen?
- Valami meleg kicsit szűkebb cuccot. Mint Nevra felsője, és egy olyat mint a te felsőd, csak én kabátnak.
- Hmm meglátjuk mit tehetek. Menj el zuhanyozni, addig szerzek valamit.
- Ne felejts el felöltözni! – nevettem es legurultam róla.
- Jó hogy mondod. Olyan meleg volt amíg itt feküdtél hogy fel se tűnt, hogy nincs rajtam felső.
Felkeltem és átmentem a fürdőbe hogy jó meleg vizet engedhessek magamra. Nem akartam sokáig fürdeni már így is bőven kifutunk Eza 10 percéből. Nagyon fura, hab állagú itt a szappan kicsit meglepődtem először de már kezdem megszokni. Legalább jó illatú leszek tőle.
Kiléptem a fürdőből törölközőbe csavarva, és Valkyval találtam szemben magam akinél egy csomó ruha volt.
- Válassz melyik tetszik, aztán én is megmosom magam amíg öltözöl.
- Honnan vannak? Csak nem vetted őket?!
- Ki tudja – kacsintott egyet és bement a fürdőbe.
- Istenem, de sokkal fogok én tartozni – mormoltam magamban.
Felpróbáltam pár cuccot, egész jók voltak rám. Egy Nevráéhoz hasonló fekete felsőt, és egy sötétkék nadrágot vettem fel ami pedig Aleaja és Ewelein nadrágjának keveréke lehetett. Nagyjából. Nem tudtam eldönteni. Valamint elloptam Valky bundáját, picit nagy volt de annyi baj legyen, legalább meleg és jól áll.
Kihúztam a függönyt, kinyitottam kicsit az ablakot hogy jöjjön be levegő. Sokkal hűvösebb van mint tegnap volt, gyorsan változik itt az időjárás, majd ennek is utána kell kérdezzek.
Valky épp akkor lépett ki a fürdőből amikor én visszacsuktam az ablakot.
- Mehetünk!
- Még mindig nem öltöztél fel – nevettem rajta.
- Várjál, rajtad van a felső, mit vegyek így fel?
/Tumblr-s kép/

- Nem tudom válassz valamit. Ez a rózsaszín felső például tök jól állna! – összehúzott szemöldökkel nézett rám, majd elindult az ajtó felé.
- Gyere! – mondta, én pedig követtem.
Kinézett a folyosóra, és gyorsan benyitott párral odébb lévő ajtón.
- Bújj be! Ez az én szobám.
- Azta sokkal szebb és nagyobb, mint az enyém.
- Hát, gárdavezető vagyok. – vigyorgott rám. Benyúlt a szekrénybe és kivett egy majdnem ugyanolyan felsőt mint amit elloptam tőle.
- Nemár, mennyi van neked ebből?
- Jó sok – még mindig mosolygott.
- Nincs valami olyan cuccod amiből csak egy van?
- Miért?
- Sietnünk kéne, Eza már vár. – mondtam és kifelé húztam magam után. Nem akartam elmondani neki hogy akarok tőle egy ruhát ami csak az enyém.
- Ez 20 perc volt! – csattant fel ahogy beléptünk. – Rajtad meg mi van?!
- Fázott. – vágta rá Valky mielőtt bármit mondhattam volna. – Mi volt ilyen sürgős? Aludtunk volna még...
- Persze, aludtatok. Én is ezt mondanám. – forgatta a szemeit – Na de a lényeg van pár tippem mi lehet a kisasszony.
- Több tipped is van? – néztem elkerekedett szemekkel. Kíváncsi vagyok milyen fájna tartozom.
- Igen, az egyik amit eleg valószínűnek tartottam, bár így hogy fázol megingott a hitem benne, az a hótündér.
- Az micsoda?
- Szárny nélküli, téli tündérek. Szeretik a havat, és jól bánnak vele. Ha egy óriás jégfalba ütközöl, nagy eséllyel ők állították.
- Aztaa! 
- De korántsem biztos hogy az vagy. – jelentette ki. – Lehetsz még leszármazottja bukott angyalnak, ez a hajszíned miatt lehetsé...
- Azok mit tudnak?? – vágtam gyorsan közbe.
- Nyugalom – tette a vállamra Valky a kezét.
- Azok kérlek szépen szinte bármire képesek, nem véletlenül bukott angyalok. De amúgy csomó más is lehetsz, de ez a kettő volt a fő amire bukkantam.
- És hogy tudjuk meg pontosan?
- Idővel kitapasztalod – mosolygott Valky. – Ezarel drága van még valami vagy alhatok még egy kicsit?
- Nem, ennyi volt mehettek. 
Elköszöntünk és visszamentünk hozzám. Ynnyl elküldtem hogy hozzon enni, meg amit talál, esetleg valami játékot magának.
- Eldaryában nincs tükör? – kérdeztem Valkyt.
- De szerintem nekem van is egy valahol. Miért?
- Zavar a hajam és szeretném befonni. Átmehetek a tükörhöz?
- Persze gyere menjünk. – mondta és átkísért a szobájába. – Valahol a szekrény mélyén lesz.
Leültem az ágya szélére és megpróbáltam ketté választani a hajam addig is. 
- Itt van ni, remélem elég nagy. – alig bírta tartani az óriás tükröt.
- Hu, persze, tudnád nekem tartani?
- Természetesen – emelte feljebb hogy lássam magam. 
Pár perc alatt végeztem is, a hajam zöld vége még mindig kicsit fura volt de kezdtem hozzászokni.
- Jaj, lenne egy kérdésem az időjárással kapcsolatban! – jutott eszembe hirtelen. – Tegnaphoz képest ma reggel sokkal hidegebb volt, miért van ez?
- Nálunk sokkal gyorsabb minden, az évszakok is nagyon gyorsan változnak. Ezért ma vagy holnap már simán lehet hó is. Utána pár nappal lesz karácsony.
- Itt is van karácsony? – örültem meg a hír hallatán.
- Igen, karácsonyi bál is lesz, amit idén a mi gárdánk szervez.
- Aztaaa, sose voltam még bálban!
- Akkor itt az ideje – kacsintott rám.
- Kell valami szép ruha, meg ékszer, és a hajam is meg kell csinálni – kezdtem fel-alá táncolni a szobában. 
Amíg én magyaráztam miket akarok Valky eldőlt az ágyon, levette a kabátját amit ő pólónak hord, és egy darabig nézte hogy szórakozok. Láttam hogy fáradt úgyhogy megkérdeztem:
- Nem aludtál jól? Fáradtnak tűnsz.
- Dehogynem! Sokkal jobban mint alapból. Csak még nem eleget...
- Akarsz még aludni? – odamentem és leültem mellé az ágyra. Levettem én is a kabátot, kezdett meleg lenni.
- Nélküled nem – mosolygott, de már félálomban volt. 
- Akkor alszom veled – mondtam és bebújtam mellé az ágyba. 
Magához ölelt jó szorosan, megint éreztem meztelen felsőtestét miközben átöleltem. Elégedetten szuszogott, és lassan én is álomba merültem.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

ÁÁÁÁÁÁÁ! Imádom!
Most olvastam el és már a folytatást várom :D
Kérlek hozd minél hamarabb :)

Mirus írta...

Hamarosan jön a 6.rész ;)
Örülök hogy tetszik ^^

Megjegyzés küldése

 
;